Saturday, March 26, 2011

zaman2 SEARCH




assalamualaikum n hi guys..!

mood ceria pg2 bute nih..


haruslah ceria mengadap assgnment an..ehh..btl r! ikhlas nih..barulah barakah ape yg kite lakukan ok.


pukol brape skang? 3 pg.. pe nk wat. mate x mau lelap. maunye x.. jumaat..biase la. mmg trsgt la sesuai nk produced taik mate brkargo2 wei..wahahaha. buruk beno prangai an?sbb kan x mau lelap, adalah lbh afdhal kalau siapkn assgnment ni haa.

jd..pendekkn cite

sambil2 nk membesarkn bjik mate ni (almaklum la an..hnya brharap kt lmpu meja stdy je ha), trpkir r plak nk lyan lagu2 SEARCH



aku x tau la korg cmne..ntah2 de yg x minat kot!

tp aku minat weii..!! jgn main2 ok.

zmn2 rmbut pnjg, kerinting2..slua kulit, ketat plak tuh. wahaha. smpaikn 2 org pkcik2 aku nih pn trikut. pak andak ngan pak teh..(time tu rmbut penuh lg..skang?? brteluk dh!perut pn dh maju ke dpan..nk pkai slua kulit??nah haii! mntk ampun la..jgn dibuat2.)hahaha..ampun pkcik2 ku. raye nnt mntk maaf scra lisan ok..

time kcik2 dlu, aku ngan ijad dijaga oleh nenek..sbb omak aku x abis stdy lg time tuh..ke sana n ke cni. mgkin sbb tu gak la aku bleh knal ngan band nih. sbb pak andak bkn takat simpan rmbut cm AMY, siap beli set hi-fi ngan berlambak2 kaset band2 zmn nih. bersepah serambi dek keje diorg yg x geti mngemas tuh..(sbb pkcik2 aku time bujang, sumenye tdo kt serambi..rmai2).wahaha. beli plak slua codroy..(aku x tau btl ke x aku eja), smpai 1 tahap nih, nenek mrh die ngan ngan pak teh sbb x geti2 nk gnting rmbut!! hmpir nk kne rembat ngan penyapu!! x silap aku, time tuh nk raye kot. mau x ngamuk nenek! siyez, serabai ya rabbi diorg. hahaha. wat sakit ati nenek je. mak aku plak along an..jd rmai r tukg jaga ktorg time tuh. de 7 org sumenye..syok au!!dimanja n ditatang sehabis-habisan oleh mkcik2 n pkcik2.

menyimpang plak an? aku nk cite psl zmn2 SEARCH r..adeii ko ni pja..pokpekpokpek, apo pn x bleh..


sape yg x layan atau lg kronik siap x knal lg tu siapa SEARCH, mmg teruk r korg!! puek sgguh..wahaha. setau aku, yg lahir lewat 80-an tau je psl band rock nih. sbb aku thn 88..aku tau la.

filem ISABELLA tau?? klu tau, scra auto nye korg akn tau jgk la psl SEARCH nih. filem kolaborasi antara m'sia n indon..bg aku, ala2 gedik r ckit cite nih an. amy jd hero n single diorg ISABELLA melotopp time nih!

saat ni (time update blog ni) aku tgh lyan 'seroja' ngan 'kejora ku bersatu'.hee..jiwang ek? lantak la ok. aku yg dengar..bkn telinga korg.wahaha.. nk lyan gak, g r cari kt tmpt yg sepatutnya..rsenye x pyah aja an..korg dh tau.

bez au lagu2 diorg. ce korg lyan..x prnh la kne cube an. klu x, bile lg. bg aku msh relevan je lg utk didgr oleh telinga nih..nk2 time amy tarik suara die tu an. bleh terbang ke awang-awangan aku! smbil mmbygkn kot adalah si dia nyanyi utk aku..hahaha. lbh la ko pja.







4 comments:

MR. KQPS said...

Wah! bu aku kurang sikit lak lau lagurock2 nih.. :P

pja said...

try la lyn poji..rock tp still de sentimental dctu..bez wooo!

pe bu??ke..but??=P

MR. KQPS said...

muzik adalah seni pija~ seni itu halus :) memberi ketenangan.. :p

pja said...

x sume muzik tu mst tenang syg..

wahaha..

it's ur choice..=)