Monday, March 21, 2011

L.U.R.A.H

assalamualaikum n hi


teringat dlm klas pak bambang td


poji laa!!


x pasal2 an..bhahah. sengal..


tgh2 pika lyan de 1 'bau' nih..die wat aku ngan noni gelak tau x. nasib pak x dgr.












ok..cite die cmni::


situasi.. aku ngan noni tgh belek2 suratkhabar kepunyaan si safi. bhgian hiburan, de cite psl sorg artis pmpuan nih..young n hot tuh!!

cm biase..bile dh young n hot, mst de gmbar die an. tuhhh diaa!

gmbar die pkai dress yg bg aku agk sopan gak la..pmpuan pkai tudung pn bleh pkai dress tu. yg x syoknye tang mana au?

tang pose die yg dok bongkok2 an bdan smpai nmpak lurah!

aku ni biasa la.. yg knal aku tau la kan..aku nk test poji je. wahaha. aku pn tnye la die::

poji, ko nk terjun dlm lurah x?

ok, aku x mention n pkir pape pn time tu. noni tukg dgr. tgan aku cover kt pic minah tu supaya poji x nmpak. tau pe poji jwb??





i likkkke lurah!!

wahaha!!



x bajet aku tu jawapan poji. ingtkn mst la die de blur2 ckit. tp xpe. poji slumber.

noni terkedu

aku gelak versi tertahan2 (takut pak dgr an..)

poji pn gelak..aksi die gelak smbil hentak2 kaki ok. bayangkan.



bile dh tenang, beristighfar si poji..hahaha. baru ko sedar..

4 comments:

eMiLiYa..==)) said...

jgn pandang poji sebelah mata..
poji pn ada nafsu serakah...
kah kah..wakakakakak

aini ibrahim said...

haha..aku msh tgelak bl ingat psl bau n lurah 2.

MR. KQPS said...

haish~ teruk tul poji tuh!

pja said...

wahahaha

dh lame aku tau poji gtu..sbb tu aku lyan zass je..=P

bau yg menyengat

noti ko poji!