Tuesday, March 29, 2011

kepala hanggok ko!

assalamualaikum n olla bloggers!


ni haa..

nk share satu cite pasal de sorg malaun ni yg hrapkn muke je kacak tp prangai cm tenuk!! (wahh..keras gile ayat aku!)


hampeh bona. hapah pn x bule. sesen pn x gune. haram jadah. (lg r keras.ikut ati nk je maki lg..eh, siyez la korg. aku geram. ok.)


sume sedia maklum an..segala mcm laman web sosial ni wujud utk ape??



adakah utk mningkatkn prniagaan sbg bpak ayam?



cmni haa::



aku dh approve elok2..then die bleh plak msg n offer aku job. sbg ape??



sugarbaby!! nk pitam aku.




sugarbaby kepala hanggok ko!! salah konsep ko nih! sialan je wujud laki cm nih! org suh bersosial..dalam kurungan cari ramai kawan. luaskn network ko. bknnye add then approach pmpuan utk jd sugarbaby..!! adui ai..siyez la ko sgt2 memanaskan ati. haa kan. puas aku dpt luahkn emosi nih..hehhee.



mmg nk tuntut penyepak la kan. dh la tnye kt aku. ok, fine.. aku mmg x baik sgt pn.tp..agk ptt la an. tgk2 r dlu. ke..nk aku alamat kt mn nk cri sugarbaby?? ngok sgguh. kan x psl2 dpt ceramah free dr ustazah pja nih. hamekk!



pada aku, laki ni Allah cipta utk lindung n guide pmpuan (nk2 yg bakal n dh tntu2 jd isteri die r an). manusia..mn de yg sempurna kwn2. khilaf tu dh pasti. kekurangan yg de perlu ditutupi dgn kelebihan. nahh..kt ctu la peranan laki. bknnye cm badigol soot tuh! menghancurkan pmpuan lg ade!


p/s: pd yg sejenis ngan aku tuh, yakni pmpuan @ wanita sntiasa brhati2 ok. jaga diri elok2. aku ckp ni utk diri sndiri gak.












ok...........suda

x pyah nk pokpekpokpek psal topik hmpehh ni lg.





nape ek? laki cpat rase malu?? terutamanya bile die dh slh sebut something n then pmpuan btl kn..wahahaha. serta merta teringat kt de sorg customer nih yg trsalah sebut flavour utk disapu pd wafer. (keje suka2 aku). tunjuk lain, sebut lain. deii..pening ke ape?? wahaha


aku tanye: nk perisa pe? (dgn lembut. selayaknya etika komunikasi ngan customer. cntrol ayu pn 1 hal jgk tuh. kui2)

die: nk........(cm biase customer laki yg cntrol machuuu, knon2 amek mase nk pkir)..flavour peanut ngan butter smbil tgn die begitu yakin tanpa was2 tunjuk kt bekas2 flavour tuh. butter tu dh btl, tp yg hakikatnye, peanut tuh x wjud pn time tu wei!! sold out suda!! yg jari die tunjuk tuh perisa coklat. bhahahaa


aku plak scra x sngaja ok..'ter'senyum. SENYUM je au! sambil memperbetulkan kesalahan die tuu..

aku: err..tuh perisa coklat..bkn peanut..

die: (dh malu) xpela..letak je la pape. bknnye tau pn..(ayt menggelabah. aku dgr pn dh x tntu arah!huhu..) tonasi die cm kurg aja. smpai cheros yg dgr pn geram. tp aku phm..die dh malu an. bia laa..



4 comments:

eMiLiYa..==)) said...

wakaka....dia igt muka dia 2 lawa sgt smpai nk ajak ppuan jd sugarbby dia??
porah!!!!
bodo punye jntan!!!
ada duet 2 guna2 lah kearah kebaikn...lau xbis guna bglah kat pusat2 kebajikan...bkn mcm ni cara nk habiskn duet..jantan mcm nie paling aku benci...tah apa2...wey klo gatal sgt kawin lah!!
kn tgok aku dh melalut xtentu psal...
eeeeeeiiiiiii..geli dowh aku baca blog ko yg nie pija...arrhggggg!!..tuiii!!!air liur keluar lah pulak..

pja said...

deii..jgn meludah dlm blog aku nih.wahaha
ini jantan mmg totally haprak ok!!

Mat Sabu said...

Marah nampak hihi

pja said...

hoho..haruslah an.too much kan laki nih..