Wednesday, June 23, 2010

x sbar nk tggu brazil vs portugal!!

yeah..world cup fever!!bg aku yg x tau pape psl bola sepak ni pn,turut merasai demam wc.hahaha..wat a coincident..wc time break sem ni.dpt r aku tgk bola ngan fmly..plg sadis nenek,ibu ngan mak ngah r..cian diorg..x dpt tgk fvret drama dorg dek wc ni.tukang jerit 'golll',aku r..hehe.xcited lbh..aku sokong BRAZIL wei..tp PORTUGAL pn bleh thn gak.ishh..i'm looking foward 2 see brazil beat portugal.atok,aush (cousin aku) n sometime ijad, adik aku yg jap de kt umah,jap xde 2 pn tgk bola gak.atok aku jd pengulas wc utk ktorg..kahkah2.bez sgt moment ni..wc pn bkn annually de.4 thn skali..n ni r mase kite bleh duk ank branak,gelak tawa,n mnjerit gooll!!smbil tgk wc,mkn buah-buahan..mlaka skang kan musim durian.tp kitorg slalu mkn epal r..red epal.n x ktggalan gak buah feveret aku sunkist..klu mak ngah de,abis buah2 tu dia tabur ngan asam.huhu..die gile masam ckit aunt aku sorg ni.nenek plak akn gunekn chance yg de utk mntk aku@aush urutkn kaki die..cian nenek.diabetis die wat aku takut..nenek kate die slalu rse ngilu mncucuk2 kt kaki die.ya Allah..berilah kesihatan yg baik utk atok ngan nenek.aku mmg risau ngan diorg ni..

0 comments: