Wednesday, June 9, 2010

pulut VS lempuk durian

jam 1.2o a.m..rabu..
dh lewat menulis utk arini..but it's ok.wa pnye blog,so ske ati wa r nk tulis ble pn.ye x..??
hehe..smlm bez wooo..smlm 2 mknenye ari slasa r.sbb pe bez??nenek ngan mkcik aku wat kuah durian @ santan durian..x ksah r pe pn name mknan 2.de stngah tmpat pggil cmtu dan de gak yg pggil 'lempuk durian'.mkn plak ngan pulut putih 2..fullamakk..syiokk!!syg nek nah n mkcik mala!!!muaaahx..!
cite kt fb plak:aku x phm cmne sesuatu hbngan 'CINTA' 2 bleh senang2 diakhiri stlah brsush pyh nk dptkn 2.kisah ni aku garap dr post de sorg kwn aku ni..die ok,tp 'girl' die de bengong ckit.real pnye..kesian aku tgk kwn aku ni.die slalu dpt awek yg x tau nk mghrgai buah ati sndri.bf caring,dok tnye pe die wat arini,dh kecoh..pd aku r kan,normal r 2 utk seorg laki yg status die 'kekasih' utk amek tau hal awek die.that's mean,he loves you very2 much babe!!haishh..xkn ko x nmpk kot pmpuan.kwn aku syg ko!smlm aku bkak fb,status kwn aku ni 'single' n then td 'in a relationship' blik ngan girl 2.aku rse kwn aku ni btl2 serius ngan girl 2..tp yg girl ni plak cm hampeh je aku tgk.aggap prasaan org cm sampah..brsyukur r wei.de org syg n amek tau psl ko..klu dh x ske @ de org lain,juz be honest.it's not a difficult thing 2 do..dr ko main2kn prasaan org.walaupun aku single skang,x brmkna aku x bleh nk phm prasaan org brcnta ni coz aku brfikir dr pngalaman aku sndri.bkn senang nk mulakn 1 hubungan baru coz kite kne start dr A smpai r Z.pyah..susah..aku rse sbb 2 jgk r kot kwn aku td ni trime blik girl 2 wlaupun post die sblm 2 brbnyi ''ati ni dh tawar dh''..hopefully girl 2 brubah r k.cian kwn aku 2..

0 comments: