Wednesday, April 20, 2011

tersepit gara-gara kau wahai.....


assalamualaikum dan salam sejahtera..


hehhee..

pe khabar sume?cehhh...bajet ramai yg je polo blog aku ni an..=P


lame x pokpek2 kt cni..


1.xde idea


2.sibuk (konon la an)


3.peloseh nk update..peloseh tu sama dgn 'pemalas ok'


itu adalah alasan simen + pasir yakni konkrit..gugugu


juga alasan standard yg mgkin ANDA sume gunakan klu org tanye 'why, why, why ko dh lame x update blog haa..'


sbnrnye, banyak benda yg aku nk kenel setel an.. klas dh nk abis. tp de lg koje yg nk kene submit..adei dei dei. redah je la pja..dh mmg tujuan ko dtg cni utk menuntut ilmu an. jgn bnyk ckp la. (brkate aku pd diri sndiri)


dan..tgh2 poning ngan assgnment tuh sempat gak lg aku n kwn2 menghadiri konsert..fuhh..jgn ko sgka utan sintok ni tebal sgt ok!whahaha.. de lg artis yg sudi maii..antaranya:--







FAIZAL TAHIR (abis gile meroyan bdk2 uum nih..pmpuan ok lg. tp klu laki??)



ANA RAFFALI (yg nih bdk laki r an..nsib ko x turun bwh kak ana..klu x..)



SUHAIMI MEOR HASSAN (de ANA, de la die an..)



NAJIB HANIF (jujurnya, b4 nih, aku x kenal die wei..korg kenal??)



aku de je amek gmbr keempat2 mereka di atas..tp aku x minat nk post pic tuh. aku lg trtarik ngan pic2 yg ado nih..gile r..aku X TIPU OK!! bdk2 ni sgt fanatik nk2 ngan FT n ANA. x sgka aku. ingtkn kitorg je fanatik.hehehh.. punyela tekun n gigih aku, emi ngan noni (noni dlm pic n02 dr kiri) nk selit2 amek gmbr, skali kene halau da ngan 'bdk2 seketeriat' (<<--sush nk eja)!!


diolog mamat tuh brbunyi begini: ''brdiri blakang ckit bleh x?'' (smbil mem'block' aku n kwn2 dr brdiri lebih dr die). ape hal??ktorg hangin daa..

aku balas balik: sudi x klu aku hempok kepala kau bertalu2 ngan handbeg pinky winky aku nih??sudi x? korg tau pe jd??terus mamat tuh melutut smbil trkepit2 krn beliau trkencing dlm slua akibat takutkn ugutan aku tuh. merayu2 mntk ampun kt ktorg au..





-ok.. jgn percaya sgt laa. aku acah je..hahaha.




lg 1 dialog die: ''tlg duduk jap bleh x?'' setelah lame ktorg brdiri tepi dinding tuh. tgkap gmbar pn dr jauh je au. sob3.. aku tau..die wat kje die. protokol an..sultan kedah de. nk g dpan pn bkn la smpai kt gigi stage tuh! depan ckit je..almklumla.. lens aku punye kuasa takat mn je sammdoll uii.. dapek tgkap pn, gmbar kocik yo. aishh..frust aku.


yg aku ckp diorg pnye fan-na-tik tuh bkn time konsert je wei! trbawak2 smpai kt lua DMAS. whahaha..cewahh2..yg aku ngan kwn2 nih bajet cm ktorg je yg ado kt lua dewan tuh. tgk2.....perggggggggghhhhhhh!! RAMAI KOT!



tersepit* disepit* menyepit* sume ado la! hua2.



konon nk tgkap close-up si ANA RAFFALI..hmmm..hampeh. yg kt ats tu la hasilnye. die sporting wei! ce tgk, ce tgk..siap kuakn cam n tgkap gmbr bdk2 nih lg..


F.T?? lgsung x dpt!! time ni laa tersepit aku nyah!! niahahahha. phm2 la yea fizikal aku cmne. x trmampu ui. penyek aku klu brtahan celah2 diorg nih.



emm..pe lg ek?? oh yaa..2 keping gmbar dr kanan itu adalah farabakalkaunselor dan cherosyangbakalmenjadi pengurushotel. AMINN...!!(tlg aminkan sekali yea..nk amin brkali2 pn xpe.lbh afdhal..hehhe)




0 comments: